این کتاب چشمانداز جامعی از استراتژیها و ابزارهای مورد استفاده در حوزه بازاریابی دیجیتال ارائه میدهد و به کسبوکارها کمک میکند تا در فضای دیجیتال بهتر برنامهریزی کنند و عملکرد خود را بهبود بخشند.
کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار، نوشتهی محمدهادی کشاورزی، یکی از بهترین کتابهایی است که میتوانید برای یادگیری دربارهی هوش مصنوعی از آن استفاده کنید. این کتاب، علاوهبر معرفی هوش مصنوعی و توضیح کامل دربارهی چگونگی کار آن، دربارهی روشهای استفاده از هوش مصنوعی در کسبوکارهای مختلف اطلاعات خوبی…
کتاب رقابت در برابر شانس (۲۰۱۶) شما را به چالش میکشد تا در مورد نوآوری و رشد از طریق آنچه به عنوان تئوری مشاغل باید انجام شود، تجدید نظر کنید. این مفهوم متحول کننده شما را دعوت میکند تا در سطح عمیق تری درک کنید که چرا مشتریان انتخابهایی را…
وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان میآید، اغلب سوالات مردم به این دو مورد خلاصه میشود: «باید نگران چه چیزی باشم و تا چه حد؟» برای بیش از یک سال، پاسخ من به این سوالات این بوده است که کتاب «موج پیشرو» اثر مصطفی سلیمان را بخوانید. این کتاب،…
آیا میتوانید تصور کنید که با 50 دلار و رویایی بزرگ، مسیر ساخت یکی از بزرگترین برندهای ورزشی دنیا را آغاز کنید؟ فیل نایت، بنیانگذار نایک، نه تنها این رویا را داشت، بلکه با چالشهای بیپایان و شکستهای متعدد مواجه شد و از دل این سختیها، یک امپراتوری جهانی خلق…